dagens outfit . :D

dagens outfit idag då :D



dagen idag var ja med skolan på en tråkig utflykt till donners
gymnasium, vi skulle se i taket lyser stjärnorna. de har ju regnat idag
men de hindrade inte min oh twiinis planer till att åka till lisse.
vi åkte dit, vi blev pissblöta men vi hade stark vilja för vi ville ju gå till
gasten.
när vi väl var framme så var gasten stängt. då blev vi ganska irriterade.
vi va ju helt blöta oh gick i skinnjackor som hade stelnat i kylan.

de va ju dagen idag
 och dagen imorgon kommer jag sitta i en bil halva dagen för jag ska till
08-staden.

haha de var nåra 08or som va på klassresa här i gbg. ni vet ju hur mke dem snackar
skit om oss från gbg. så ja fråga en av dem vad dem gjorde här. klassresa som sagt.
men då sa ja ; ni snackar ju så mke skit om oss oh typ "hatar" oss så varför valde just
ni gbg till att åka till.. ahaha ;)

duger inte deras stad liksom om e mke större än gbg haha :D men vi alla hade kul
så de va inge muck :D

men nu får ni ha de så treeeeeevligt (Y)
tummen ner till vädret idag :thumbdown:
tummen upp till alla 08or som inte har ngt bättre ställe att åka till :thumbup:

Kommentarer
Postat av: twiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiniiiiiiiiiiiiiiiiiii

HAHAHAHHA .

vi äger GÖTEBORG TWINI .

våra planer slår inget .

du && jag fooooorevaaah <3

2010-05-12 @ 22:49:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0