rajrajrajrajaraj

haft en super trevlig midsommar !
vi och våra grannar har gjort en egen midsommarstång !!
najs va ?? :P den blev jätte fin.
imorgon åker ja och hinner då inte blogga på
en hel vecka. kanske om min pappa tar med sig
sin bärbara dator. who knows ?
;)
'goosch. längtar verkligen men han ska hämta mig halv 12
usch, orkar inte vakna så tidigt liksom.
tack för den underbara höga statistiken trots dålig update.
våra grannar har en hund som heter nisse . han ä skitsöt
sen våra andra grannar har en shi tzu som heter kisen
.... appropå att ja sitter oh bloggar på en macbook pro hos
våran granne.
lolz
ja har kommit på en grej och det är att ja suger på titlar
till inläggen , seriöst, va är rajrajrajrajaraj för något egentligen ??
don't ask me ..
har ganska tråkigt just nu så ja tänker skriva lite om mitt
hår på huvet idag :P ja har lagt värmeskydd i mitt hår
sen har ja använt min babyliss iCurl som är jätte bra.
sen har ja ett bling bling diadem som ja har fast den drar
inte tillbaka något hår alltså. hoppas ni fattar hehehehehe:P
lyssnar på memories - david guetta ft. kid cudi
super najsssss, tummen upp till detta :thumbup:
ha de skönt och fortsätt njut av kvällen
best wishes
mahiraa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0