morgontrött

goooooooooooooodmooooooorning
SUNSHINE !!! ;P


nää skojja ba, är faktiskt väldigt trött och ja vaknade av att telefonen ringde.
NOT FUN!

jag, syster, hennes kille som hon e förlovad mä, carlos, marcus och mamma
satt och kollade på avatar igår. klockan var typ 12 och jag somnade typ, hehe :D
de händer alltid mig på fredagar. ja är alltid trött på natten. annars ee ja inte de ;)

igår var ja och provade en brudnäbbsklänning.  *thumbup*
den var jätte fin och matchade min mammas brudklänning.
men den va lite för lång men de ska han som äger affären fixa :D

min syster köpte ocksåen brudklänning igår ... 
den var helt underbar verkligen !!!!

stor var den , den var vi och där vid brösten och lite på magen var de en massa
pärlor i lagom "portion" typ, ibland kan de vaar för mke , sen hade den släp också.;D

jag är kär i den klänningen och ja frågade faktiskt om ja kunde få låna den när ja
gifter mig :D:D

de får ja såklart tiihiiii :D:D  

idag ska ja antingen köpa mina drömskor till klänningen eller så går ja på hammarkullenfestivalen.

har inte riktigt bestämt mig ! 

hjääälp!

men ha en bra dag, de kanske kommer ett till inlägg sen, <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0