martina här !

shoooosan allihopa , martina här som ni säkert har läst på rubriken ! :)
första gången jag gästbloggar här och det kommer nog fler gånger också !
så dax att börja bli vana , men har ju även också en egen blogg om nii kollar på hennes länkar
står det martinas :)

har ni sett hennes nya header ?
skitsnyyygg tycker jag iaf .
tycker ni då ? :)

men mahira ska jag berätta om lite eller oss .
vi är bästavänner som sagt ni kanske redan har hört det ?
vi har varit det ett tag nu för mke har hänt mellan oss .
men nu är allt som vanligt !
en heeeeelt underbar person som jag delar 98765498762 miljarder minnen !
tack för allting .

vi hörs la en annan gång !
puss så länge ♥ , hinner inte skriva nu så mke mer
en bild på oss ;



jag är det i blommiga linnet .
en ensam bild på mig så ni vet vem jag äär .




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0