dagen idag + dagens ooutfit !


idag gick ja ju till skolan. :(
ja sov över hos c för att jag ville ha sovmorgon
jag hade bett han väcka mig klockan 5 i 7 och ja hade
satt alarm på hemtelefonen för ja hade glömt min mobil hemma
gissa vad som inte ringde vid den tiden och vem som inte ringde ?
jag missade bussen ja skulle ta till skolan men ja hann mä en annan
som tur va så kom bussen 5 min efter ja hade kommit. , ja ville inte
vara sen. sen kom ja och ja oh martina hade kul i skolan :D
de blev inte så kul efter ett tag när dina förstörde min älsklingströja från new yorker
ja blev sur oh så , egentligen hur kan man lyckas hahha

sen efter skolan åkte ja till rut mfl. för att köpa keps .
snyggast i världen ee den btw :thumbup:
efter ja kom ut ur affären så fick ja världens huvudvärk så ja skippa träningen idag :/

oh nu sitter ja oh väntar på att ugly betty ska börja :D

här kommer dagens outfit med min keps ! :D

OJJ bilden kom högst upp ist men iaf ni har redan sett den heheh :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0