hej

jag är tillbaka från peace and love :D

det var super kul men ja hann inte se några artister.. :(
lolz menmen,.. de finns ju mer chanser...

de ja fick göra där var att jag var inom säkerheten så
ja fick kolla folks väskor och band oh sånt.
sen eftersom att jag va super funktionär så är ja en av dem som får
rycka ut nånstans om de är akut... :)
det var jätte kul...
folk va ju fulla och tog med sig flera backar med öl.
jag blev erbjuden av en besökare att komma till hans tält
och bli bjuden på gin & tonic... NEJ TACK !
sen fick ja en jätte fin ros från en annan besökare... hemlig beundrare hmmm......
jaaa.. sen fick ja köra golfbil.. hahah första gången ja skulle gasa så
körde den iväg... ahhahaha :D trodde de va som en bil men de var de inte
den va ganska känlsig och när man släppte lite så stanna hela den nästan
hur är de folket ???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0